Kontakt os

Regnskabsmedarbejder til CEJ Ejendomsadministration A/S

Share

CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Vi søger nu en regnskabsmedarbejder til vores kreditorteam.

Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager stadig flere markedsandele. Vores ca. 225 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter inden for administration, økonomi, teknik, jura og IT. Og vi udvider hele tiden med dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og bidrager positivt til vores unikke medarbejderkultur.

Din fremtidige rolle

Som vores nye kollega bliver du en del af et dygtigt team, som varetager kreditorfunktionen på udvalgte kunder inden for vores udlejningssegment. Du får en bred vifte af arbejdsopgaver indenfor workflow og kreditorhåndtering.

Dine arbejdsopgaver

  • Fakturahåndtering og bogføring for udvalgte kunder
  • Kreditorafstemninger
  • Udvikling af relevante processer
  • Bankafstemninger og andre balanceafstemninger
  • Diverse ad hoc-opgaver

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job i et mindre team af dedikerede medarbejdere 
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde
  • En 37 ½ times arbejdsuge inkl. frokost
  • En flad organisation hvor der ikke er langt fra idé til handling

Vores drømmekandidat

  • Har erfaring fra en lignende funktion
  • Har kendskab til og forståelse for moms, særligt splitmoms
  • Kan arbejde i et højt tempo samtidig med at kvaliteten holdes
  • Er detaljeorienteret dog uden at miste overblikket, selvom der er mange bolde i luften
  • Kan både arbejde selvstændigt og som en del af et større team
  • Har gerne kendskab til Unik Bolig 4 og erfaren i brugen af Excel og andre MS Office programmer

CEJ som arbejdsplads

Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted.

Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper. Derudover bliver din arbejdsplads lige ved Vesterport Station i København. 

CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986 af Carl Emil Jensen, som startede CEJ i 1950’erne. CEJ Aarhus kom til i 2012.

Ansøgning

Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os dit CV og din ansøgning via nedenstående link.

Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef for Kunderapportering Gitte Nielsen på 32 42 78 58 eller gni@cej.dk, eller HR-chef Charlotte Aalling på 33 70 77 01 eller chl@cej.dk.

Kontaktinformationer

CEJ Ejendomsadministration A/S Meldahlsgade 5 1613 København V Chef for Kunderapportering Gitte Nielsen 32 42 78 58 gni@cej.dk HR-Chef Charlotte Aalling 33 70 77 01 chl@cej.dk

Få et tilbud