Kontakt os

Administrator til foreningsejendomme

Share

CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Da vi vækster igen pga. stigende vækst i vores foreningsenhed, søger vi igen nye medarbejdere.

Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager stadig flere markedsandele. Vores ca. 225 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter indenfor administration, økonomi, teknik, jura og IT. Og vi udvider hele tiden med dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og bidrager positivt til vores unikke medarbejderkultur.

Din fremtidige rolle

Som medarbejder i CEJ får du fra første dag indflydelse, ansvar og branchens bedste kolleger. Vi har højt til loftet og kort til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted. Nu mangler vi bare dig. 

Vi har fokuseret på at skabe et trygt miljø i en robust virksomhed, som vi konstant udvider, uden at gå på kompromis med vores fællesskab, kultur og høje kvalitet. 

I jobbet som foreningsadministrator i CEJ, kommer du til at arbejde med ejerforeninger, andelsboligforeninger eller begge dele. Vi har totaladministration, hvilket betyder, at du selvstændigt kommer til at varetage en portefølje af foreninger og skal have den direkte kontakt til både bestyrelser, ejer og andelshaver. Når man sidder med totaladministration hos CEJ, har man typisk færre foreninger – til gengæld kender du dine foreninger indgående og de kender dig. Du tilrettelægger selv din arbejdsdag, med frihed under ansvar.

Vi opstiller ikke salgsmål, men tilstræber at være kundernes rådgivere og sparringspartnere. I samarbejde med vores tekniske afdeling, Jura og Økonomi er du således ansvarlig for at løse alle opgaver, der knytter sig til din portefølje. På den måde er din rolle afgørende for vores succes.

Vi tilbyder

  • Et konstant udfordrende job med en afvekslende arbejdsdag, hvor du selv er med i planlægningen
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Stor alsidighed i jobbet
  • Uformel omgangstone samt søde og hjælpsomme kollegaer i alle aldersgrupper
  • Gode og lyse cellekontorer
  • Mulighed for efteruddannelse såvel internt eller med EjendomDanmarks administratoruddannelse på bachelorniveau

Vores drømmekandidat

Hvis du skal opfylde vores ønsker til en drømmekandidat, skal du kunne sige ja til nedenstående:

  • Brænder for administration, og ønsker et udfordrende job med gode kollegaer
  • Har erfaring med foreningsadministration, minimum et par år
  • Selvstændigt kan tage ansvar for en foreningsportefølje
  • Er god til kundekontakt – kan kommunikere i øjenhøjde via mail og telefon
  • Har økonomisk forståelse. Du står selv for håndtering af fakturaer og regnskabsmæssige afstemning af driften (med sparring fra controller)
  • Er struktureret
  • Er åben og udadvendt – gerne med humor
  • Elsker at have mange bolde i luften, som du forstår at gribe samtidig med, at du bevarer det store overblik
  • Er god til at formulere dig såvel mundtligt som skriftligt
  • Må gerne have kendskab til IT-systemet UNIK Bolig 4

Vi lægger ydermere vægt på, at du har en professionel tilgang til dit arbejde, er effektiv og kan overholde deadlines. 

CEJ som arbejdsplads

Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted.

Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper. Derudover bliver din arbejdsplads lige ved Vesterport Station i København.

CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986 af Carl Emil Jensen, som startede CEJ i 1950’erne. CEJ Aarhus kom til i 2012.

Ansøgning

Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link. Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt. Har du spørgsmål eller ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte personaleansvarlig Mette Hamurkesen på 33 70 77 42 eller souschef Vibeke Harders på 33 70 77 73. 

Kontaktinformationer

CEJ Ejendomsadministration A/S Meldahlsgade 5 1613 København V Mette Harmurkesen 33 70 77 42 meh@cej.dk Vibeke Harders 33 70 77 73 vhd@cej.dk

Få et tilbud