Kontakt os

Økonomiassistent til kreditorfunktionen

Share

               

CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Nu søger vi en økonomi assistent til kreditorfunktionen i København. 

Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager flere markedsandele. Vores ca. 225 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter indenfor administration, økonomi, teknik, jura og IT. Og vi udvider hele tiden med dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og bidrager positivt til vores unikke medarbejderkultur – så kommer CV i anden række.  

Din fremtidige rolle

CEJ har en ledig stilling som økonomiassistent til kreditorbehandling i vores team med Forretningssupport & -udvikling. Er du nyuddannet? Så er det ikke en hindring for os. 

Som medarbejder hos CEJ lægger vi vægt på, at du har en professionel tilgang til dit arbejde, er effektiv og kvalitetsbevidst samt kan overholde deadlines. Vi brænder for det vi laver, og er kendt for at levere kundeservice af høj standard. Dit samarbejde vil primært være med interne kollegaer. Systemmæssigt arbejder vi i branchespecifikke ejendomsadministrationssystemer, Unik Bolig 4, Kofax samt Efacto og naturligvis vil Excel være en stor del af hverdagen.

Dine arbejdsopgaver

  • Fakturahåndtering og bogføring for udvalgte kunder 
  • Kreditorafstemninger
  • Udvikling af relevante processer
  • Bankafstemninger og andre balanceafstemninger
  • Diverse ad hoc-opgaver

Vi tilbyder

  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde
  • En 37 ½ timers arbejdsuge inkl. frokost
  • En flad organisationsstruktur hvor der ikke er langt fra ide til handling
  • En arbejdsplads i København V

Vores drømmekandidat

Du har: 

  • Erfaring fra en lignende stilling eller er nyuddannet
  • En struktureret tilgang til dit arbejde og er et ordensmenneske
  • En økonomisk forståelse 
  • Gerne kendskab til Unik Bolig 4, Kofax, Efacto – ellers kan det læres
  • Et stærkt fundament i forhold til Office pakken

Du kan: 

  • Arbejde i et højt tempo samtidigt med at kvaliteten holdes 
  • Serviceminded og ser løsninger fremfor begrænsninger
  • Overholde deadlines
  • Løbende vurderer forretningsgange og processer og optimere disse i det omfang dette er hensigtsmæssigt.
  • Kommunikere i øjenhøjde og med forståelighed med respekt for kollegaer og kunders verdensbillede
  • Være effektiv og hjælpsom
  • Godt lide administrative opgaver

CEJ som arbejdsplads

Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted. 

Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper. Derudover bliver din arbejdsplads lige ved Vesterport Station i København.

CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986 af Carl Emil Jensen, som startede CEJ i 1950’erne. CEJ Aarhus kom til i 2012.

Ansøgning

Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link. 

Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Souschef for forretningssupport & -udvikling Majken Munck Haunsø på 70 70 51 96 eller mmh@cej.dk

Kontaktinformationer

CEJ Ejendomsadministration A/S Meldahlsgade 5 1613 København V Majken Munck Haunsø 70 70 51 96 mmh@cej.dk

Få et tilbud