Kontakt os

Økonomiassistenter til Forretningssupport og -udvikling

Share

Lige nu er en unik mulighed for at blive del af CEJ, for vi vækster, og søger ekstraordinært mange medarbejdere; Vil du være vores økonomiassistent?

Som medarbejder i CEJ får du fra første dag indflydelse, ansvar og branchens bedste kolleger. Vi har højt til loftet og kort til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted. Nu mangler vi bare dig.

Vi har fokuseret på at skabe et trygt miljø i en robust virksomhed, som vi konstant udvider, uden at gå på kompromis med vores fællesskab, kultur og høje kvalitet.

Brænder du for at arbejde indenfor økonomi, og kunne du tænke dig at arbejde med bogføring af faktura, bankafstemninger, BS plus-aftaler mv.? 


Vi lægger vægt på, at du har en professionel tilgang til dit arbejde, er effektiv og at du har et indgående kendskab til økonomi – gerne også nyuddannet.

Som økonomiassistent i vores Forretningssupport og & -udvikling samarbejder du mest med interne kollegaer.  

Dine arbejdsopgaver:

  • Fakturahåndtering og bogføring for udvalgte kunder
  • Uploading af fakturaer til udenlandske kunders systemer
  • Kreditorhåndtering
  • BS plus-aftaler
  • Bankafstemninger
  • Øvrige økonomirelateret ad hoc opgaver

Systemmæssigt arbejder vi i et branchespecifikt ejendomsadministrationssystem, Unik Bolig 4 og naturligvis vil Excel være en stor del af hverdagen.

Ønsket faglig baggrund


Du har:

  • Erfaring fra en lignende stilling
  • Struktureret og ordensmenneske
  • Gerne kendskab til Unik Bolig 4
  • Et stærkt fundament i forhold til Office pakken

Ønsket personlig baggrund

Du kan:

  • Arbejde i et højt tempo samtidig med at kvaliteten holdes
  • Overholde deadlines
  • Løbende vurdere forretningsgange og processer og optimere disse i det omfang dette er hensigtsmæssigt
  • Kommunikere i øjenhøjde og med forståelighed med respekt for kollegaer og kunders verdensbillede
  • Være effektiv
  • Hjælpsom

CEJ tilbyder

Et konstant udfordrende job i en organisation i vækst. Der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling samt afvekslende arbejdsopgaver. Vi er en spændende arbejdsplads med gode kollegaer i alle aldersgrupper. Vi har pensionsordning, sundhedsforsikring, fysioterapi mm. Vi bor centralt i Købehavn, lige ved Vesterport Station, og i Risskov i Aarhus.

Vi vil gerne i dialog med dig

…hvis du kunne have lyst til at blive en del af CEJ-fællesskabet. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning og CV snarest via nedenstående link. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Mette Hamurkesen på 33 70 77 42 eller souschef for Forretningssupport & -udvikling Majken Munck Haunsø på 70 70 51 96.

Kontaktinformationer

CEJ Ejendomsadministration A/S Meldahlsgade 5 1613 Kbh V CEJ Aarhus A/S Børglumvej 13 8240 Risskov Majken Munck Haunsø Souschef for Forretningssupport & -udvikling 70 70 51 96 mmh@cej.dk

Åbningstider jul og nytår

Vi holder lukket torsdag den 23. december. For akutte skader, se mere under kontakt.

Vores telefoner er åbne fra kl. 10-12 den 27.-30. december – begge dage inklusiv.

Få et tilbud