CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Vi er på udgik efter en ny leder til vores driftsafdeling, som skal være med til at udvikle driften i afdelingen.
Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager stadig flere markedsandele. Vores ca. 200 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter indenfor administration, økonomi, teknik, jura og IT, og vi udvider hele tiden med nye, dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og vil bidrage positivt til vores unikke medarbejderkultur – så kommer CV i anden række.
Vores driftsafdeling har ca. 35 medarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Aarhus.
Din fremtidige rolle
Vores virksomhed er inde i en spændende udvikling, og derfor søger vi en leder, som har relevant erfaring og mange gode ideer, der kan bidrage til en fortsat udvikling i vores tekniske afdeling. Du vil få personaleansvar for 5-10 driftsledere, som hver især varetager et særligt område i vores kundesegment. Vi arbejder med en matrix organisering, for at sikre en optimal håndtering af vores kunder.
Det vil være en stor fordel med teknisk viden, så du evt. kan varetage et teknisk kundeansvar for større kunder.
Vi tilbyder
Jobbet vil bestå af følgende opgaver:
- Personaleansvar for 5-10 driftsledere
- Overordnet ansvar for styring af de enkelte kunders årshjul på det tekniske område. Dette vil ske i tæt samarbejde med kundeansvarlig driftsleder.
- Have indblik i og overblik over de enkelte kunders lønsomhed
- Deltage i budgetlægning for afdelingen
- Ledelsesmæssig sparring på tværs i teknisk afdeling
- Deltage i kundemøder
- Have overblik over medarbejderressourcer i afdelingen
- Deltage i implementeringen af strategier i afdelingen
- Sikre at driftsafdelingen leverer den bedste kundeservice
- Være med til at forme og sikre en fortsat god kultur i afdelingen
- Evt. teknisk kundeansvar på større kunder
Vores ideelle kandidat
Søg jobbet, hvis du kan sige ja til flere af nedenstående områder:
- Er struktureret og har gode vaner ift. at skabe overblik
- Kan arbejde i et travlt miljø, hvor der er løbende udvikling
- Er udadvendt og ligetil
- Kan kommunikere i øjenhøjde med både store og mindre kunder
- Har ledelseserfaring og relevant uddannelsesbaggrund
- Gerne erfaring fra en driftsafdeling/ejendomsadministration
Du vil få et tæt samarbejde med vores nye teknisk chef om udvikling af afdelingen både internt og eksternt.
CEJ som arbejdsplads
Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted.
Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper. Derudover bliver din arbejdsplads lige ved Vesterport Station i København.
CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986. CEJ Aarhus kom til i 2012.
Ansøgning
Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link.
Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Christian Overgaard på 29 27 16 76 eller cov@cej.dk.