Kontakt os

Finance Manager

Share

CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Nu søger vi en faglig dygtig Finance Manager.

Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager stadig flere markedsandele. Vores ca. 225 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter indenfor administration, økonomi, teknik, jura og IT. Og vi udvider hele tiden med dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og bidrager positivt til vores unikke medarbejderkultur.  

Din fremtidige rolle

Du vil blive ansvarlig for en række af nedenstående opgaver. Opgavevaretagelsen sker selvstændigt men i et tæt samspil med dine kolleger og din nærmeste leder.

  • Ansvarlig for Management Reporting for danske og udenlandske kunder
  • Udarbejdelse af budgetter og likviditetsbudgetter for dine kunder i samarbejde med dygtige kollegaer
  • Sikre kvalitet i leverancer til dine kunder
  • Ansvarlig for udarbejdelse af årsregnskaber samt tæt dialog med revisor og andre samarbejdspartnere
  • Deltage i forskellige interne udviklingsprojekter
  • Være en del af processen ved on-boarding af nye kunder

Vi tilbyder

I CEJ for du en lang række at muligheder for både faglig og personlig udvikling. Vi har høj medarbejder anciennitet og en særlig kultur der bl.a. er med til at sikre god trivsel for både medarbejdere og vores mange kunder.

  • Spændende kunder i en virksomhed der vækster
  • Gode udviklingsmuligheder for dig personligt og fagligt
  • Mulighed for at være en nøglespiller når det drejer sig om dine kunder
  • Godt samarbejde mellem de forskellige afdelinger i firmaet

Vores drømmekandidat

Kan du sige ja til en række af de nedenstående ønsker så send os gerne en ansøgning.

  • Min. 7 års erfaring fra revision eller regnskab gerne indenfor ejendomme
  • Uddannelse som Cand.merc.aud. eller HD i regnskab
  • Proaktiv og tager ejerskab for opgaverne
  • Stærk kommunikativ i dansk og i engelsk
  • Stærk bruger i Excel og andre Office programmer
  • Gerne kendskab til Unik Bolig

CEJ som arbejdsplads

Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted.

Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper. Derudover bliver din arbejdsplads lige ved Vesterport Station i København.

CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986 af Carl Emil Jensen, som startede CEJ i 1950’erne. CEJ Aarhus kom til i 2012.

Ansøgning

Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link.

Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Client Reporting, Gitte Nielsen på 32427858 eller gni@cej.dk

Kontaktinformationer

Head of Client Reporting Gitte Nielsen 32427858 gni@cej.dk

Få et tilbud