CEJ Ejendomsadministration er blandt landets største ejendomsadministrationsselskaber. Vi administrerer i dag en portefølje på omkring 1.600 ejendomme for både private foreninger og professionelle investorer, og dækker hele Danmark fra vores afdelinger i København og Aarhus. Lige nu søger vi en struktureret og omstillingsklar Ejendomsinspektør til vores afdeling i Aarhus.
Du bliver en del af en stabil ejendomsadministration, der tager stadig flere markedsandele. Vores ca. 200 medarbejdere er et bredt udpluk af eksperter indenfor administration, økonomi, teknik, jura og IT. Og vi udvider hele tiden med dygtige kollegaer. For os er det vigtigt, at du brænder for dit fag og bidrager positivt til vores unikke medarbejderkultur – så kommer CV i anden række.
Hverdagen som ejendomsinspektør i CEJ
Du får mulighed for selv at strukturere din hverdag, som for det meste vil være ude på ejendommene. Du skal være omstillingsklar og se glæde i, at dine arbejdsdage ikke ligner hinanden.
Du kommer som udgangspunkt til at være tilknyttet nogle faste ejendomme, men du kan også blive involveret i ad hoc-sager på andre ejendomme.
Som person skal du være struktureret i forhold til planlægning af din arbejdsdag. Du skal være imødekommende og ikke se pludselige ændringer som noget negativt. Du får til gengæld mulighed for selv at planlægge dine arbejdstider, så det passer med opgaverne og dit eget ønske.
Du skal arbejde i Aarhus med gode kolleger, spændende opgaver og udfordringer hver eneste dag. Vi sørger for, at du hurtigt bliver en del af vores alsidige og sjove driftsafdeling med stor kontakt til resten af husets medarbejdere.
Din fremtidige rolle
- Løbende kontrol af ejendomme
- Servicering af bygningernes tekniske installationer
- Udføre bygningssyn ved brug af I-pad
- Hjælpe med ad hoc-opgaver for de enkelte driftsledere
- Kontakt med håndværkere og serviceleverandører for de enkelte ejendomme
- Afholde fra- og indflytningssyn via Isyn
- Koordinere istandsættelse med håndværkere ifm. fraflyttede lejemål, samt sikre at kvaliteten af istandsættelsen lever op til CEJ’s standarder
Vi tilbyder
- Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
- Et konstant udfordrende og afvekslende job, som du selv er med til at planlægge
- Sociale, søde og humoristiske kolleger
- Løn efter kvalifikationer
- En arbejdsplads i Aarhus
Vores drømmekandidat
- Har fx en håndværksmæssig baggrund og kommer fra en lignende stilling i branchen
- Har kompetencer inden for CTS-styring.
- Er åben, udadvendt og klar til at levere branchens bedste kundeservice
- Arbejder lige så godt selvstændigt som sammen med kollegerne
- Er velformuleret i skrift og tale og har et godt arbejdskendskab Office-pakken
- Har kørekort
CEJ som arbejdsplads
Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt. I CEJ har vi højt til loftet og kort vej til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted.
Vi tilbyder attraktive personalegoder, som blandt andet omfatter pensionsordning, sundhedsforsikring og fysioterapi, samt fredagsbarer, fester og sportsaktiviteter for vores medarbejdere i alle aldersgrupper.
CEJ er ejet af en erhvervsdrivende fond, stiftet i 1986 af Carl Emil Jensen, som startede CEJ i 1950’erne. CEJ Aarhus kom til i 2012.
Ansøgning
Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link.
Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt. Opslaget vil derfor være tilgængeligt, indtil vi har fundet den rette kandidat. Vi behandler alle henvendelser fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af driftsleder Peter Guttroff på 87 39 17 82 eller pgu@cej.dk.