Kontakt os

Controllere

Share

Lige nu er en unik mulighed for at blive del af CEJ, for vi vækster, og søger ekstraordinært mange medarbejdere; Måske er du vores nye controller? 

Som medarbejder i CEJ får du fra første dag indflydelse, ansvar og branchens bedste kolleger. Vi har højt til loftet og kort til ledelsen, og det betyder, at dine ambitioner kan blive realiseret hurtigere end noget andet sted. Nu mangler vi bare dig.

Vi har fokuseret på at skabe et trygt miljø i en robust virksomhed, som vi konstant udvider, uden at gå på kompromis med vores fællesskab, kultur og høje kvalitet.

Engageret controller i vores økonomiafdeling

Vi lægger vægt på, at vores nye controller har en professionel tilgang til arbejdet, er effektiv og har et skarpt øje og interesse i økonomi. CEJ er kendt for at levere kundeservice af høj kvalitet, så det forventer vi, at du ønsker at være en del af og kan bidrage med.

Vores økonomifunktionen varetager en bred vifte af opgaver, og dette afspejles i ønskerne til vores nye kollega.

Du får din egen portefølje af ejendomme, hvor arbejdsopgaverne blandt andet vil omfatte:

  • Regnskabsafslutninger
  • Klargøring af regnskaber til revisor
  • Udarbejdelse af årsrapporter
  • Kontakt til bank og realkredit i forbindelse med låneoptagelse samt optimering af låneforhold
  • Likviditetsopgørelser
  • Drifts- og likviditetsbudgetter
  • Budgetopfølgninger
  • Udvikling af nye automatiserede processer og forretningsgange eller automatisering af eksisterende, som kan effektivere området ved større og/eller ny anvendelse af IT
  • Support til administratorer på økonomiske forhold i administration af ejendommene
  • Deltagelse i diverse ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen

Systemmæssigt arbejder økonomifunktionen i et branchespecifikt ejendoms-administrationssystem, Unik Bolig 4, og naturligvis er Excel en stor del af hverdagen.

Ønsket faglig baggrund

Du har:

  • Erfaring fra en stilling som controller eller lignende, gerne med revisionsbaggrund
  • Har et regnskabsmæssigt overblik og kan håndtere gængse og lidt mere komplicerede regnskabsudfordringer
  • Erfaring med udarbejdelse af økonomirapporteringer til indenlandske og udenlandske kunder
  • Gerne kendskab til Unik Bolig 4
  • Gerne kendskab til ejendomsbranchen/ejendomsadministrationsbranchen
  • Et stærkt fundament i forhold til Office-pakken

Ønsket personlig baggrund

Du kan:

  • Arbejde i et højt tempo samtidig med at kvaliteten fastholdes
  • Overholde deadlines
  • Løbende vurderer forretningsgange og processer og optimere disse i det omfang dette er hensigtsmæssigt
  • Kommunikere i øjenhøjde og med forståelighed, myndighed og med respekt for kollegaer og kunders verdensbillede

CEJ tilbyder

Et konstant udfordrende job på en arbejdsplads i rivende udvikling og i en spændende og professionel organisation. Der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, og opgaverne er afvekslende og udfordrende.  Vi er en spændende arbejdsplads med gode kollegaer i alle aldersgrupper. Vi har pensionsordning, sundhedsforsikring, fysioterapi mm. Vi bor centralt i København, lige ved Vesterport Station, og i Risskov i Aarhus. 

Vi vil gerne i dialog med dig

…hvis du kunne have lyst til at blive en del af CEJ’s voksende organisation. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning og CV snarest via nedenstående link. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør John Krøger på 33 70 77 83 eller administrationschef Mette Hamurkesen på 33 70 77 42.

Kontaktinformationer

CEJ Ejendomsadministration A/S Meldahlsgade 5 1613 Kbh V CEJ Aarhus A/S Børglumvej 13 8240 Risskov John Krøger Økonomidirektør 33 70 77 83 jok@cej.dk

Åbningstider jul og nytår

Vi holder lukket torsdag den 23. december. For akutte skader, se mere under kontakt.

Vores telefoner er åbne fra kl. 10-12 den 27.-30. december – begge dage inklusiv.

Få et tilbud