I CEJ er vi kendt for at have en unik kultur, som skaber trivsel for vores medarbejdere og dermed god service for vores kunder. Vi har også de mest tilfredse kunder, og det giver grobund for stor arbejdsglæde hos vores medarbejdere.
Lige nu søger vi en ny kollega til vores økonomiafdeling med erfaring fra en stilling som controller eller lignende. Afdelingen består i dag af 20 dygtige medarbejdere.
Om virksomheden
CEJ er et af Danmarks største ejendomsadministrationsselskaber med kontor i hjertet af København og i Risskov i Aarhus. Herfra udfører mere end 200 medarbejdere en stor mængde opgaver, der er målrettet ejendomsinvestorer og foreningsejendomme.
Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd. Vi prioriterer den kollegiale hygge, selvom arbejdstempoet er højt.
Dine arbejdsopgaver
Vi har mange forskellige kunder og dermed et bredt udvalg af opgaver indenfor økonomi. Alle opgaver tilpasses kundernes behov og dine kompetencer. Derfor vil opgaverne være et udvalg af nedenstående:
- Udarbejdelse af materiale til måneds- og kvartalsregnskaber
- Momsopgørelser
- Udarbejdelse af værdiansættelse på ejendomme
- Klargøring af materiale til revisorer
- Deltage i udarbejdelse af materiale ved køb og salg af ejendomme
- Øvrig finansiel rapportering
Systemmæssigt arbejder økonomifunktionen i et branchespecifikt ejendoms-administrationssystem, Unik Bolig 4, og naturligvis er Excel en stor del af hverdagen.
Vores nye kollega skal have følgende kompetencer
- Minimum 2-5 års erfaring fra en stilling som controller, revisor eller lignende
- Erfaring eller kendskab til Unik Bolig 4, men intet krav
- Solid regnskabsmæssig forståelse
- Stærke kompetencer i forhold til Office-pakken
Som person kan du sikkert sige ja til nedenstående
- Du har et højt tempo, men går ikke på kompromis med at kvaliteten
- Overholder deadlines – også under pres
- Kommunikerer med forståelighed, myndighed samt med respekt for kollegaer og kunders verdensbillede
- Er god til at arbejde struktureret
- Er detalje orienteret, dog uden at miste overblikket
- Høj kvalitet i dine leverancer
- Teamplayer – der sætter pris på gode kolleger og måske har lyst til at deltage i vores sociale aktiviteter, som spænder lige fra fredagsbarer til fisketure
CEJ tilbyder
Du bliver del af en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor arbejdsopgaver løses med et højt kvalitets- og serviceniveau. Vi hjælper hinanden og har det sjovt sammen. Du skal derfor kunne se dig selv som en holdspiller med ambitioner og en can do-attitude. Hos os får du et konstant udfordrende og afvekslende job, som du selv er med til at forme. Vi er en spændende arbejdsplads med gode kollegaer i alle aldersgrupper. Vi har pensionsordning, sundhedsforsikring, fysioterapi mm. Og så får du en arbejdsplads midt i København lige ved Vesterport station.
Vi vil gerne i dialog med dig
Har du har lyst til at blive en del af CEJ’s organisation, så send os din ansøgning og CV via nedenstående link.
Vi holder samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte head of Client Reporting Gitte Nielsen på 32 42 78 58 eller HR-chef Charlotte Aalling på 44 14 77 01.