Kontakt os
Kundetilfredshedsundersøgelse

CEJ scorer højt på kundetilfredshed i alle segmenter

Share

Efter år med corona og uforudsigeligheder i markedet, kan vi igen præsentere et imponerende resultat fra vores netop afsluttede kundetilfredshedsundersøgelse, der vidner om, at kunderne værdsætter en stabil og proaktiv administrator og samarbejdspartner.

 

Hvert andet år

Hvert andet år tager vi temperaturen på, hvordan vores kunder ser samarbejdet med CEJ. Det gør vi med en spørgeskemaundersøgelse, som bliver sendt til alle kunder – private foreninger og professionelle investorer, herunder både danske og udenlandske investorer.

 

Resultatet og Net Promoter Score

Undersøgelsen viser, at vores kunder foretrækker en administrator, der kender lovgivningen, har styr på seneste paragraffer og som kan rådgive om stort og småt indenfor tekniske ydelser og juridiske problemstillinger. Vi har erfaringen, og det kan kunderne mærke. Udover de kvalitative tilkendegivelser bruger vi ’Net Promoter Score’ som målestok, så vi kan benchmarke på kundetilfredshed og -loyalitet. Scoren viser, hvor villige kunderne er til at anbefale en virksomhed til andre.

NPS-score 2022 2020
Foreninger 42,9 43,8
Investorer 64,3 64,5

 


En tommelfingerregel siger, at en score på -100-0 er dårligt, 0-50 er godt, og over 50 er fremragende. Bliv klogere på beregning af Net Promoter Score her.

 

Faglighed, individualitet og bæredygtighed

Noget af det, der går igen i besvarelserne er, at personlig kontakt og hurtig aktion bliver vægtet højt. I CEJ har vi totaladministration, som betyder, at det er den faste administrator eller kundechef, der er kontaktperson og har styring med alle opgaver på ejendommen.


Mange kunder tilkendegiver, at de er glade for deres faste administrator. Med en fast kontaktperson er det også nemmere at tilpasse sig kundernes unikke situation, da vi kender de enkelte foreninger og ejendomme indgående. 


Endelig har vi spurgt kunderne, hvad de synes om CEJ som samarbejdspartner på det grønne område. Og der er en klar overvægt, der mener, at det er positivt, at vi har fokus på bæredygtighed og arbejder med en ambitiøs klimastrategi. Du kan læse mere om vores ydelser indenfor bæredygtighed her.  

 

 

 

Her kan du læse mere om vores løsninger til foreninger og udlejningsejendomme.

Åbningstider jul og nytår

Vi holder lukket torsdag den 23. december. For akutte skader, se mere under kontakt.

Vores telefoner er åbne fra kl. 10-12 den 27.-30. december – begge dage inklusiv.

Få et tilbud